занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Керуй командою маркетологів!
Курс розрахований на власників, керівників невеликих компаній та малих підприємців, які ще не знайомі з маркетингом та його процесами, не мають самостійного відділу маркетингу, поєднують роль маркетолога або у яких один маркетолог у команді.
Цілі курсу
- Навчитися розуміти комплексні процеси роботи маркетингу
- Вивчити тренди та напрямки індустрії
- Навчитися формувати KPIs для кожного каналу та маркетингової активності
- Навчитися проводити інтерв'ю на позицію маркетолога/таргетолога/etc.
- Навчитися ставити ТЗ, давати зворотний зв'язок та керувати процесом із підрядниками, командою
- Навчитися орієнтуватися у стандартних аналітичних інструментах, а також оцінювати якість роботи з РРС, SEO, SMM, E-mail
- Сформувати стратегію та план дій з маркетингу для свого бізнесу
Програма курсу
Інтернет-маркетинг для бізнесу

-
Основи
- Що таке маркетинг
- Як інтернет вплинув на прийняття рішень про покупку (ZMOT)
- Business Canvas
- Чим повинен займатися маркетолог: ринок, продукт та користувачі; позиціонування та меседж; дистрибуція (GtM Str.); оптимізація
-
Дослідження ринку
- Аналіз конкурентів (звідки у конкурентів клієнти?)
- Вимірювання обсягів ринку
- Визначення ЦА: Persona, JTBD
-
Позиціювання
- Ключові меседжі
- Elevator Pitch
- Брендінг
-
Канали дистрибуції повідомлень
- Product — channel fit
- Viral loop
- Ключові метрики у маркетингу
-
Основи SEO
- Метрики та KPIs для SEO
- Аналітика результатів SEO (PPC)
- Інструменти для аналізу сайтів
- Аналіз конкурентів та ніші для SEO
- Бюджет для SEO
- Як наймати, ставити завдання та контролювати SEO-фахівця
-
Основи PPC
- Важливі пошукові системи PPC (Bing, Yahoo etc)
- Метрики та KPIs для PPC
- Визначення конкуренції
- Основи ремаркетингу
- Бюджет для PPC
- Як наймати, ставити завдання та контролювати PPC-фахівця
-
Основи SMM
- Потенціал SMM. Кейси у різних нішах. Розбір кейсів
- Основи SMM: Контент, комьюніті, таргет
- Контент-маркетинг: як закрити різні болі. Скрипти в Директ
- Таргетована реклама. Побудова вирв
- Ключові метрики у SMM. Як порахувати загальний ефект
- Які KPI використовувати в SMM? Як ставити завдання та контролювати їх виконання. Як шукати спеціаліста чи підрядника та на що звернути увагу
-
Поєднання знань для свого продукту
- Об'єднуємо все через комплекс маркетингу
- Складаємо план комунікації з потрібними каналами під свої продукти
- Тригерні канали комунікації: e-mail, пуші, чати, веб і т.д.
-
Аналітика
- Введення та налаштування Google Analytics
- Google Search Console
- Аналітика в Ahrefs та Serpstat
- Звіти
-
Тестування гіпотез
- Експериментування
- Ретро тестування
- АВ тестування
- Мультиваріантне тестування
- Ведення документації (Readdle, HubSpot)
- Формування гіпотези для експериментів
- Порівняння результатів: 8 основних параметрів угруповання
- Ухвалення рішень за результатами
-
Монетизація
- Use Case
- Business Hypothesis
- Вибір ціни
- Різниця між ціною та цінністю (Max-Diff)
- Коли брати гроші
- Як часто брати гроші (підписка, транзакційна модель, реклама)
- Інтеграція
-
CRM
- Типи та види CRM
- Найкращі CRM для різних типів сайтів
- Переміщення сайту на іншу CRM
-
Побудова процесів усередині команди
- KPIs
- Облік завдань та планування
- Ретроспектива
-
Висновки
- Подальші кроки у маркетингу
- Побудови індивідуальної стратегії
- Аналіз стратегії
Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу.
Кожен сертифікат має унікальний номер, за яким потенційний роботодавець може перевірити його валідність і побачити базові показники успішності.
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
- Різниця між Product Manager та Project Manager
- 14001
- 123
Різниця між Product Manager та Project Manager
дивитись 3 хв-
Кирило Монюшко Team Lead Business Analyst у Capgemini Engineering
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12322
- 27
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зорі Власниця бренду ZoriBag, спеціалістка з візуального стилю в Instagram у Zori.bag
- Що таке контент-план
- 11982
- 113
Що таке контент-план
дивитись 13 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft
- 20 питань SMM фахівцю
- 11949
- 152
20 питань SMM фахівцю
дивитись 26 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft
- MVP, MMP, MLP та інші абревіатури, які допомагають вижити у продуктовій IT-компанії
- 11839
- 27
MVP, MMP, MLP та інші абревіатури, які допомагають вижити у продуктовій IT-компанії
читати 10 хв-
Микита Артемчук Head of BackOffice у Prom.ua, Tiu.ru, Deal.by, Satu.kz